lightpc.mobile

lightpc.mobile

فروش دیاگ خودرو | فرتاک خودرو

اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه مدرن بیش از هر زمان دیگری کامپیوتری هستند و حقیقتاً این چیز خوبی است. در واقع، این رایانه‌سازی به خودروها اجازه می‌دهد تا با تست‌های عیب‌یابی خودران به طور کامل بررسی شوند تا وسیله نقلیه شما در حالت کارکرد مطلوب حفظ شود. این آزمایش‌ها می‌توانند اجزا و سیستم‌های یکپارچه خودرو را برای خطا یا نقص پیش از اینکه واقعاً خطرناک شوند، اسکن کنند. 

گروه تخصصی  فرتاک خودرو جهت راحتی و سهولت کار شما تعمیرکاران عزیز، دست به ابتکاری نو زده است. و موفق به تولید اولین و پیشرفته ترین دستگاه پرتابل با قابلیت شناسایی اتوماتیک ایسیو شده است. که در مقایسه با دستگاه های مشابه دیگر بسیار ارزان و کارکردن با آن نیز بسیار راحت می باشد.

این قابلیت که به جرات می توان گفت بهترین و جدیدترین قابلیت برای تعمیرکاران، باطری سازان، مکانیک های عزیز می باشد که در حین مشغله کاری زیاد در تعمیرگاه فرصت باز کردن ایسیو را نداشته، این دستگاه برای راحتی کار آنها طراحی شده به طوری که تعمیرکار فقط کافیست کابل OBD را به ایسیو متصل کند و مابقی مراحل را طبق منو دستگاه انجام دهد .

 

مزایای تست تشخیص خودرو با دیاگ نگار خودرو

قبل از ظهور تست‌های تشخیصی خودرو با دستگاه دیاگ ، شناسایی مشکلات زمان‌بر و پرهزینه بود، به‌ویژه با توجه به اینکه صاحبان خودرو تنها پس از خرابی یا سایر نقص‌های شدید خودروهای خود را به مکانیک می‌آوردند. اکنون، اجزای ماشین کامپیوتری می توانند مشکلات را مدت ها قبل از ایجاد خرابی تشخیص دهند.
درک “سلامت” وسایل نقلیه شما را قادر می سازد تصمیمات عملکردی حیاتی بگیرید، مانند زمان انجام تعمیرات پیشگیرانه، اقداماتی که باید تا چرخه تعمیرات بعدی به تعویق بیندازید، و اینکه آیا راننده از طریق عادات نادرست رانندگی باعث آسیب به وسیله نقلیه شده است یا خیر.

تست تشخیصی برای خودرو چه می کند؟

یک تست تشخیصی بسیاری از اجزای مختلف خودرو را بررسی می کند. این شامل:

  • موتور
  • انتقال
  • ترمز
  • سیستم اگزوز

یک تست تشخیصی همچنین می‌تواند مشکلات عملکردی را در موارد زیر پیدا کند:

  • انژکتور سوخت
  • کویل های جرقه زنی
  • جریان هوا و خنک کننده
  • دریچه گاز

یک عیب یابی خودرو چه چیزی می تواند به شما بگوید؟

پاسخ: با استفاده از رابط OBD II (تشخیص روی برد)، دیاگ می‌تواند اطلاعاتی در مورد زمان‌بندی احتراق، سطح تجمع در محفظه احتراق در موتور، عملکرد انژکتورهای سوخت، دور موتور و اگر کویل‌های احتراق در حال شلیک هستند، ارائه دهد. به درستی. خودرو کدهای مربوط به نواحی مختلف خودرو را ثبت و ذخیره می کند. کدهای OBD II از P0100 تا P1899 با هر حرف و عدد به یک عملکرد یا نقص خاص تبدیل می شوند.

برای مشاهده لیست قیمت تمامی تجهیزات تعمیرگاهی و مشاوره رایگان همین حالا با ما در تماس باشید.

lightpc.mobile
lightpc.mobile

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋